Funkcje i zalety rollupu

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Jednym z rozwiązań marketingowych są rollupy, które cechują się  efektownością i uniwersalnością, a przy tym są proste w obsłudze. Rollupy, czyli inaczej stojaki reklamowe zbudowane są ze specjalnej kasety z mechanizmem rolującym, mechanizmu napinającego, aluminiowego stelaża, listwy zaciskowej oraz wysięgnika. Treść reklamy drukowana jest na dwóch rodzajach materiałów – frontlicie lub block out’cie. Pierwszy jest tańszy, ale drugi ma lepszą jakość i większą wytrzymałość. 

Skutecznie i widocznie

Zalet rollupów jest naprawdę wiele. Podstawową jest szybki montaż i demontaż, a także łatwy i bezpieczny transport ze względu na kompaktową budowę i niewielką wagę. Istnieje także możliwość wymiany grafiki na inną, która jest efektowną formą reklamy. Stojak jest bardzo trwały i odporny na różnego rodzaju uszkodzenia. Jakie spełnia funkcje? Przede wszystkim skutecznie przyciąga uwagę klienta. Z tego powodu świetnie sprawdza się podczas różnego rodzaju szkoleń, promocji czy spotkań biznesowych. Może też być uzupełnieniem informacji o firmie w trakcie trwającej prezentacji albo stanowić element reklamowy stoisk wystawienniczych na branżowych zlotach, spotkaniach czy targach. Rollup pozwala lepiej zapamiętać informacje o firmie, a także zyskać większą widoczność. W ten sposób jest szansa dotarcia do większej liczby potencjalnych klientów. Biorąc pod uwagę cechy i zalety, jakie prezentuje rollup cena jest jak najbardziej adekwatna. Średnia kwota za stojak reklamowy waha się w granicach 200 złotych.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*