Niezbędne wyposażenie promocyjne – co powinna posiadać każda firma?

Gadżety reklamowe są niezbędne, jeśli chcemy brać udział w branżowych spotkaniach, targach i konferencjach. Przydają się one również, gdy pragniemy zrobić dobre wrażenie na klientach naszej firmy. W końcu każdy lubi dostawać gratisy, nawet jeśli jest to tylko długopis. Oczywiście na rynku znajdziemy mnóstwo propozycji takich drobiazgów, mających na celu zwiększenie świadomości naszej marki, jednak dobrze jest wybierać propozycje, które skojarzą się z profilem naszej działalności. Chociażby w przypadku przedsiębiorstwa produkującego tekturę falistą świetnie sprawdzą się notesy w kartonowej okładce, natomiast handlując elektroniką, egzamin zdadzą pendrivy. Oczywiście niezależnie od wybranego gadżetu, musi on być opatrzony naszym logiem.

Opakowanie równie ważne co zawartość

Nie mniej ważne niż reklamowe akcesoria jest ich opakowanie. Torby papierowe z nadrukiem charakterystycznym dla naszej działalności stanowią promocję same w sobie. Możemy wybierać spośród proekologicznych wersji papierowych, materiałowych lub najmniej popularnych obecnie foliówek. Do takich reklamówek możemy włożyć produkty zakupione w naszym sklepie, ale świetnie sprawdzą się także, jeśli będziemy chcieli obdarować kontrahenta kilkoma sympatycznymi akcesoriami. Pamiętajmy, że klienci, jak również nasi potencjalni współpracownicy zwracają uwagę na stosunek poszczególnych firm do środowiska naturalnego. Wybierając torby z wykonane z recyklatów, materiałów biodegradowalnych lub ekologicznej bawełny damy wyraz naszej trosce o planetę.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

dziewiętnaście − szesnaście =